Co to jest HelpDesk i iSun Care?

iSun to kompleksowa obsługa klienta. Specjaliści iSun na początek zadbają o to, by instalacja spełniała Twoje wymagania. Zaplanujemy projekt oraz dalsze kroki naszej współpracy. Ale nie tylko to! Po zakończonym montażu również możesz na nas liczyć. Zweryfikujemy Twoją fakturę i sprawdzimy, czy instalacja działa tak, jak powinna.

iSun Care to panel klienta, w którym możesz zawrzeć z nami umowę w wygodnej i bezpiecznej formie on-line oraz sprawdzić jej aktualny status. Otrzymasz dostęp do swoich kart gwarancyjnych oraz, w razie potrzeby, zamówisz serwis. Specjalnie dla Ciebie udostępniamy nasze Infolinię Pierwszej Pomocy (HelpDesk), która odpowie na Twoje pytania oraz rozwiąże każdy problem techniczny.

Czy zakup instalacji fotowoltaicznej musze finansować z własnych środków?

iSun oferuje Ci szeroką gamę możliwości. Nasz doradca finansowy przedstawi Ci najkorzystniejszą opcję tak, byś nie musiał nadwyrężać swojego domowego budżetu, a dzięki najmniejszemu oprocentowaniu 3,6% w skali roku, wysokość Twojej mini raty będzie taka sama lub mniejsza od dotychczasowych rachunków za prąd! Prawda, że się opłaca?

Co oferuje iSun?

iSun to wszystko, co sprawia, że Twój dom jest samowystarczalny! Fotowoltaika, pompy ciepła, magazyny energii oraz ładowarki do samochodów elektrycznych – znajdziesz u nas to, co najlepsze!

Co zrobić z nadwyżką energii?

Instalację paneli słonecznych dobieramy zgodnie z rocznym zapotrzebowaniem gospodarstwa na energię elektryczną. Jeśli jednak pojawi się tzw. „nadwyżka” – można dzięki niej np. zintensyfikować pracę urządzeń elektrycznych (podgrzewanie wody, klimatyzacja, włączenie prali lub zmywarki) lub wykorzystać pompę ciepła – jej obecność gwarantuje wykorzystanie energii w niemal 100%.

Czy fotowoltaika jest opłacalna?

Oczywiście – i to jak! Odsyłamy do naszego artykułu na ten temat – znajdą tam Państwo szczegółowe wyjaśnienie tematu:

www.energetyka-sloneczna.net/wiadomosci/pokaz/22,instalacja-paneli-fotowoltaicznych-czy-to-mi-sie-oplaca